✔️Gratis Verzenden >€250,- ✔️Proefrit mogelijk ✔️Snelle Levering✔️ Hoge Kwaliteit

FAQ | Veelgestelde Vragen

 

FAQ | Veel Gestelde Vragen

Covid-19:

Bezorgen jullie nog bestellingen, nu tijdens de Covid-19 situatie?
Ja, wij versturen nog steeds bestellingen.


Bestelling en Betalen:

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Plaats je producten in je digitale winkelmandje via de grote Oranje “Voeg toe aan winkelwagen” knop. Vervolgens kun je de bestelling afronden met je Urban-Rides account. Heb je geen account? Ook zonder account kun je bestellen, je dient hiervoor wel nog even je gegevens in te vullen.


Telefonisch een bestelling plaatsen
Uiteraard willen wij al onze klanten zo makkelijk mogelijk voorzien van het juiste artikel. Je kunt dit snel en makkelijk doen via onze website. Heb je vragen over producten of wilt je advies over het meest geschikte producten voor jou, dan kunt je uiteraard telefonisch contact met ons opnemen. 


Hoe wijzig ik mijn bestelling?
Je kunt je bestelling alleen wijzigen als je nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen. Neem dan contact met ons op


Hoe annuleer ik mijn bestelling?
Als je bestelling ons magazijn nog niet heeft verlaten kun je deze annuleren. Is je bestelling al verzonden? Weiger het pakket dan aan de deur of neem Contact met ons op. 

 

Ik wil mijn afleveradres wijzigen
Heb je een verkeerd afleveradres ingevuld en nog geen verzendbevestiging ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Dan kijken wij of we het adres nog kunnen aanpassen. 


Bezorgen:

Hoeveel bedragen de verzendkosten?
Wij rekenen geen verzendkosten voor bestellingen vanaf €250. Dit geldt voor alle landen in Europa. 

 

Wat is de levertijd?
De levertijd voor Nederland is 1-2 werkdag en voor België 1 tot 5 werkdagen. De levertijden voor de overige landen kunnen verschillen, voor meer informatie hierover kan je altijd even contact opnemen


Wat moet ik doen als mijn bezorging vertraagd is?
Wij doen er alles aan om jou bestelling zo snel mogelijk te bezorgen. In de tussentijd kun jij de trackinginformatie in de gaten houden voor de meest actuele bezorginformatie.

(Tijdens de Covid-19 periode is het drukker dan normaal bij de bezorgdiensten, dus mocht het iets vertraagd zijn, onze excuses hiervoor).


Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?
De bezorger geeft je pakketje af bij de buren of komt de volgende dag weer langs. Lukt dit beide niet? Dan zal je pakket naar een afhaalpunt bij jou in de buurt worden gebracht.

Wat moet ik doen als ik mijn bestelling niet heb ontvangen?
Controleer het volgende:

  • De trackinginformatie van het pakket
    Bekijk de track en trace code om te zien of de bezorging is verschoven of dat het pakket onderweg/afgeleverd is.
  • Het afleveradres
    Kijk of het afleveradres klopt met wat je hebt ingevuld tijdens het bestellen.
  • De brievenbus
    Kijk of er een niet-thuis bericht is achtergelaten in je brievenbus. Als dit het geval is dan is het pakket bij de buren bezorgd of heeft de bezorger een nieuw bezorgmoment ingepland.

Klopt bovenstaande allemaal en heb je geen pakket ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.


Retourneren en Ruilen:

Hoe meld ik mijn retour aan?
Neem even  contact met ons op en wij zorgen voor een duidelijke afhandeling. Bekijk ook even of jou product voldoet aan het herroepingsrecht. Bekijk hier de pagina.


Hoe snel heb ik mijn geld terug na retourneren?
Wanneer we je retourzending verwerkt hebben wordt het binnen 3 dagen terugbetaald. We storten het geld altijd terug via de gekozen betaalmethode. Hoe snel je het geld op je rekening hebt hangt af van de betaalmethode.

 

Staat het bedrag na 5 werkdagen nog niet op je rekening? Neem dan contact met ons op.


Wat moet ik doen als ik een verkeerd product heb ontvangen?
Neem dan contact met ons op en dan zorgen we ervoor dat je zo snel mogelijk de juiste bestelling in huis hebt.

Overige:

Klacht melden.
Wij hechten veel waarde aan de kwaliteit van onze artikelen en de service naar jou als klant. We willen dat je tevreden bent over onze artikelen en service die wij verlenen. Heb je een klacht over een artikel? Dan kun je contact met ons opnemen. Zet in deze e-mail of Whatsapp bericht een paar duidelijke foto’s, de omschrijving van de klacht en uw klantnummer. Vervolgens nemen wij A.S.A.P. contact met je op om tot een passende oplossing te komen. 
Bij klachten kijken wij altijd naar de garantiebepalingen, die op het desbetreffende artikel van toepassing zijn. 


Zijn jullie producten toegestaan op de openbare weg?
De wet- en regelgeving verschilt per land en per product. Om deze reden raden wij aan om de lokale wetgeving te raadplegen of neem even contact met ons op.


Hoe lang worden mijn gegevens bewaard?
Na het verwijderen van je account zullen we je accountgegevens ook verwijderen. We hebben ons wel te houden aan enkele bewaarplichten, denk aan gegevens van bestellingen en administratie die daaraan gerelateerd is. Wij volgen hierin de voorgeschreven termijn vanuit de Belastingdienst of autoriteiten en zullen na deze termijn de betreffende stukken vernietigen.


Hoe waarborgen jullie mijn privacy?
Jouw privacy is zeer belangrijk voor ons. Zo zullen we jouw gegevens enkel gebruiken voor de verwerking van je bestelling en nooit aan derden verstrekken. De enige uitzondering zou zijn als er door de autoriteiten met een vordering gegevens worden opgevraagd. Dit is tot op heden nog nooit voorgekomen, gelukkig. Zelfs je factuur wordt om privacy redenen niet fysiek opgestuurd, maar deze verstrekken wij digitaal via jou (beveiligde) account.

Omdat we per telefoon niet kunnen vaststellen dat jij het echt bent zullen wij los van de status van je bestelling nooit wijzigingen doorvoeren van je bestelling.

 

 

 

 

 

Naar wat ben je opzoek?

Mijn winkelwagen